miercuri, 21 ianuarie 2009

nu e gata si nu am de gand sa o termin.

Nu stiu ce sa zic... mult rahat a avut loc in ultima vreme si acum cateva zile ma trezesc ca ma intreaba o prietena : "cum poti sa fii mereu asa bine dispusa?". nu sunt mereu asa bine dispusa. sau depinde ce intelegi prin asta: daca prin a fi bine dispus intelegi sa razi mereu, chiar si atunci cand iti vine sa iti smulgi parul din cap, atunci, da. sunt mereu binedispusa. sau fac eforturi sa par. oare ce sens are tot ce scriu acum? nu are nici un sens. acum te poti opri din citit, urmeaza partea cea mai groaznica, un cliche, un deja-vu.



I'm accidentaly in love. :) cred. ceva de genu "cant live, cant breathe without you, make me fly into the sky and into the big league" sau asa ceva. ok ma opresc inainte sa deraiez de tot. nu imi place sa recunosc, zau, da nu pot sa nu o fac. si nu imi sta deloc in fire. si culmea, nu ma sperie deloc. ma simt... grozav :) poate nu am controlul deplin asupra mintii mele: ii zic: rezolva afurisita de problema de mate, iar ea imi raspunde: mai tarziu... trezestema cand VEZI ceva interesant... stii la ce ma refer, nu ma pune sa iti explic. i need some dreaming to do. eu: desigur... ai de facut ceva mai important...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu